9 Haziran 2009 Salı

İZİN DİLEKÇE ÖRNEKLERİ

Okul Yönetiminden izin için dilekçe örneği

……………………


………………………………….İlköğretim Okulu Müdürlüğüne,

Okulunuz ……………… anasınıfı öğretmeni olarak ……………… tarihinde…………….
saatleri arasında İstanbul Arkeoloji Müzeleri’ne gezi düzenlemek istiyorum.
Gerekli belgeler ektedir.
Gereğini saygılarımla arz ederim.

İmza
Öğretmen Ad, soyadı







Velilerden İzin için dilekçe örneği

Sayın Veli,
………………………………………..İlköğretim Okulu Anasınıfı öğretmeni olarak……………........ tarihinde ……………………saatleri arasında İstanbul Arkeoloji Müzelerine gezi düzenlenecektir. Aşağıdaki izin belgesini doldurarak sınıf öğretmenine ………………. tarihine kadar ulaştırmanızı rica ederim.

İmza
Adı, soyadı


……………………………………….İlköğretim Müdürlüğüne,
Okulunuzun…………………..tarihinde ………………..saatleri arasında İstanbul Arkeoloji Müzeleri’ne yapılacak geziye öğrencisi kızım/oğlum …………………………………’nın katılmasına izin veriyorum.
Saygılarımla,
İmza
Adı, soyadı







İl Milli Eğitimden İzin için dilekçe örneği

……………………


………………………………….İl Milli Eğitim Müdürlüğüne,

………………………….İlköğretim Okulu olarak ………………….tarihinde…………….
Saatleri arasında İstanbul Arkeoloji Müzeleri’ne gezi düzenlemek istiyoruz.
Gerekli belgeler ektedir.
Gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim.

İmza
Müdür Ad, soyadı







İstanbul Arkeoloji müzesi için başvuru formu:
Okul yönetimi, faks ile müzeye gidileceğini bildirir açıklayıcı dilekçeyi gönderir.
(Faks no: 0212 527 43 00)
Dilekçede gezi tarih ve saati, kaç öğrenci ve öğretmen, veli sayısı bildirilir.

Hiç yorum yok: